pátek 13. ledna 2012

Navždy spolu - trailer, informace


Máte-li pocit, že poslední doba je plná samých špatných zpráv a když si chcete odpočinout, uvolnit se, přijde vám, že se už netočí nic jiného než samé střílečky a horory? Pokud patříte mezi tuhle skupinu lidí, mám pro vás jeden filmový tip.

Americký režisér Michael Sucsy nepatří mezi světoznámé režiséry. Jeho první režijní a zároveň do světa filmu spadající počin Grey Gardens, televizní film s Jessicou Lange a Drew Barrymore, ho uvedl do širšího vědomí diváků. Po krátké pauze ale letos přichází s celovečerním romantickým dramatem Navždy spolu.

Romantické drama vypráví příběh o mladém americkém páru. Leo (Channing Tatum) a Paige (Rachel McAdams) žijí šťastným a spokojeným životem. Jejich idylka se ale změní po autonehodě, která uvedla Paige do kómatu. Do kómatu, z kterého se probouzí se ztrátou paměti a Leovi nezbývá nic jiného než podruhé bojovat o srdce své manželky.

Sama za sebe musím říct, že jestli bude snímek ve finále skutečně dobrý a kvalitní, si nejsem jistá. Přesto si nemůžu pomoct a docela se na jeho premiéru těším. Ústřední dvojice vypadá sympaticky, hlavně Rachel McAdams, která ve filmech s podobnou tématikou již hrála (Zápisník jedné lásky, Zakletý v čase). Co se týče výkonu Channinga Tatuma, to nám ukáže až snímek samotný.



Po dlouhé době psaní filmových tipů na drama či thrillery jsem zvolila takové malé odlehčení. A přestože popis snímku naznačuje možné riziko další romantické podprůměrné slaďárny, bez velkých problémů ho ráda podstoupím. Navždy spolu (The Vow) bude mít světovou premiéru 14. února. Promítání v českých kinech se uskuteční 22. března.

2 komentáře:

  1. Tento film určitě nevynechám, nečekám od něho zázraky, ale mám ráda Rachel McAdams a ten druhý trailer na mě působil celkem sympaticky, prostě snad taková oddechová romantika, která občas neuškodí, Channinga sice moc nemusím, ale uvidíme.
    P.S: Jen drobnost, v článku máš trailer na The Dark Knight Rises :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím. Nejsem sice velkým fanouškem těchto filmů - myslím ty nepovedené - ale čas od času potřebuju vidět i něco jiného než samá dramata. Rachel je má oblíbenkyně a Channing..snad to nějak dopadne :D
    :D jo já vím, když jsem psala článek tak se mi seknul internet a než jsem to mohla změnit, chvíli to trvalo :D ale děkuju za upozornění :)

    OdpovědětVymazat