sobota 17. března 2012

Temné stíny - trailer, informace


Tim Burton. Jméno tohoto režiséra si za dobu svého působení ve světě showbysnysu nabylo významu a získalo jisté postavení. Jeho filmy jsou některými osobami často označovány za stejně bláznivé jako je on sám. Pro druhé je to filmový tvůrce, který se svým každým filmovým počinem zcela odlišuje od ostatních hollywoodských tvůrců a než na názor ostatních, klade důraz především na svoji práci. Názory diváků a filmových kritiků byly odjakživa na toto téma rozporuplné a to samé nás nejspíš čeká s Burtonovou novinkou Temné stíny.

Je polovina 18. století a mladý a pohledný Barnabas Collins (Johnny Depp) má vše, po čem vždy toužil. Stal se z něho majitel panství Collinwood a jeho majetek dosahuje obrovských rozměrů. Je úspěšný ve své práci, slavný mezi obyvateli panství a jeho širokého okolí. Stal se z něho miláček společnosti, který neváhá a svůj vliv uplatňuje především u žen. To vše se mu stane ale osudným poté, co zlomí srdce dívce jménem Angelique Bouchard (Eva Green), která je shodou okolností čarodějnice, a rozhodne se Barnabase proměnit v upíra pro jistotu ho ještě upálit zaživa.

Celý příběh ale začíná o dvě stě let později, kdy je Barnabas omylem propuštěn ze své hrobky a vrací se tak zpátky domů na své panství. Když ale dojde do Collinwoodu, zjišťuje, že z původně velkolepé stavby jsou dnes jen trosky a že ani o moc lépe na tom není jeho rodina. Po vzájemném shledání se Elizabeth Collins (Michelle Pfeiffer) rozhodne požádat o pomoc odborníka a přivolá na panství psychiatričku Julii Hoffman (Helena Bonham Carter), která má za úkol vyřešit problémy již tak rozpadlé rodiny a zároveň pomoci dvě stě let starému upírovi, kterého neustále pronásleduje dívka z minulosti.



Jak nakonec celá záležitost dopadne, můžete posoudit sami. Snímek Temné stíny (Dark Shadows) začne být promítán v českých kinech od 10. května.

3 komentáře:

  1. Myslím, že tohle dopadne dobře, protože to spojení Burton, Depp a Carter je slibné a je to jistá záruka. Naopak další hvězdy v traileru příjemně překvapují jako Michelle Pfeiffer a pak zejména Eva Green, která ovládá druhou polovinu traileru a krásně se na ni kouká :)

    Rozhodně se těším a kino nejspíše navštívím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já čekala úplně něco jiného :-D Myslela jsem si, že půjde o nějaké temné a tajemné drama a oni na mě pustí toto. Až poté, co jsem zhlédla trailer, jsem si přečetla, že je film natočen podle komediálního seriálu, takže je to asi přesně takové, jaké to má být, ale fakt jsem to nevěděla :-D
    Přiznám se, že podobné typy lehce "ujetých" filmů moc nemusím, ale na Dark Shadows mě něco láká, takže asi vyrazím i do kina.

    OdpovědětVymazat
  3. Eva Green je tu naprosto skvělá a to jak po vizuální tak i po herecké stránce (dle traileru :D :)
    Taky nejsem fanouškem podobných filmů, většinou z toho vyjdou naprostý kraviny (pro mě) a kdo ví, třeba Dark Shadows budou jedním takovým případem. Přesto se ale na film těším, něco mě do toho kina doslova láká :D a to nemluvím o hereckém obsazení, které mám hodně ráda..

    OdpovědětVymazat