sobota 3. září 2011

Začínáme...

Pokud se sem dostal nějaký návštěvník nejspíš ho napadne věta typu "ježiši, další blog, další kravina." Ano, svým způsobem bude mít pravdu. Ale i přesto jsem se rozhodla a tuto "kravinu" si založila.
Jsem velkým milovníkem hudby a filmu, ráda fotím, čtu knihy, cestuju apod. Na toho místo bych ráda dávala nějaké osobní informace, novinky (převážně) ze světa filmu atd. Občas se i pokusím o nějakou tu vlastní recenzi.. ale (mám-li mluvit v množném čísle) nečekejte žádné zázraky.
Možná bych ještě měla vysvětlit název této stránky. Nejedná se o krásný a promyšlený název. Into the wildness. Tahle slova mě napadla při zakládání a rozhodla jsem se je ponechat. Rozhodně neobsahují nějaký emo počin, jde jen zkrátka o Útěk do mojí fantazie. Inspiroval mě k nim mnou velmi oblíbený film Into the Wild. (Pokud jste neviděli, podívejte se. Stojí to za to.)
Tak. To bude asi prozatím vše. Takže tedy, cizinče, pokud si sem omylem zavítal, vítám tě tu, i když v další návštěvy nedoufám.

Žádné komentáře:

Okomentovat